Ozan Kabak: Umarım kendimizi affettirmişizdir
A Milli Takım'ın ABD galibiyetinin ardından konuşan Ozan Kabak, dikkat çeken ifadeler kullandı. Ozan, 'Çok mutluyum, takım olarak sahada her şeyimizi bıraktık. Umarım biraz da olsa kendimizi affettirmişizdir.' dedi.